Inżynier ds. wsparcia IT / Telko

Inżynier ds. wsparcia IT / Telko

Niestety ogłoszenie nie jest już aktualne

Nieaktualna oferta info
Warszawa, mazowieckie
nieaktualne
Umowa o pracę, Kontrakt b2b
Pełny etat

Zakres obowiązków

  • Wsparcie zespołów wdrożeniowych w analizie ruchu sieciowego.
  • Analityka dostępności i stabilności działania łączy telekomunikacyjnych setek tysięcy hostów.
  • Rozwiązywanie problemów komunikacyjnych na różnych warstwa modelu ISO/OSI.
  • Wsparcie zespołu terenowego, który analizuje przypadki braku komunikacji urządzeń w terenie.
  • Tworzenie dokumentacji projektowej.

Wymagania

  • Znajomość zagadnień sieciowych, w tym wiedzy z zakresu protokołu TCP/IP, SSH, telnet, HTTP/HTTPS, REST API.
  • Praktyczna znajomość podstawowych poleceń w terminalu w systemach Linux.
  • Doświadczenie w parsowaniu logów serwera / aplikacji / systemu / etc.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (czytanie dokumentacji technicznej, współpraca z zespołem angielsko języcznym).
  • Chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem z zespołem oraz równocześnie jej zdobywania.
  • Mile widziane: Znajomość baz danych SQL i tworzenia zapytań.
  • Mile widziane: Umiejętność pisania skryptów usprawniających codzienną pracę (bash, Python).

Oferujemy

  • Koleżeńską atmosferę pracy, w której działamy zespołowo.
  • Udział w strategicznych projektach o wielomilionowych budżetach.
  • Dostęp do najnowszych technologii stosowanych w sektorze energetyki.
  • Stabilne zatrudnienie.
  • Benefity pozapłacowe